Home / Dictionar / Word-of-mouth

Word-of-mouth

WOM inseamna transmiterea orala a unei informatii, cum ar fi de exemplu spusul povestilor, sau orice alt tip de relatare verbala  impartasita cu alti interlocutori.

In marketing, Word-Of-Mouth este cea mai eficienta forma de publicitate, aceea care se realizeaza prin viu grai. Gratuita si credibila, aceasta forma de publicitate inseamna in esenta ca consumatorii unor servicii sau produse comunica altor potentiali consumatori parerile lor despre interactiunea cu respectivele elemente existente pe piata specifica.

Aspectul cel mai important este ca existenta acestui tip de publicitate gratuita este efectul impactului puternic pe care il au respectivele produse sau servicii asupra celor care au intrat in contact cu ele.  Transmiterea aceasta de la consumator la consumator este veridica si sincera intrucat ea nu implica strategii de marketing ci este doar rezultatul parerii subiective pe care acestia si-au format-o. Aceste recomandari reprezinta garantia ca brandul despre care se vorbeste a dobandit identitate si este expansiv si dinamic, pana la nivelul in care se constituie intr-un subiect de conversatie.

Pentru Zoom-biz Marketing Concept, publicitatea WOM este esentiala, si o consecinta fireasca a popularitatii brandului nostru.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Scroll To Top