Home / Dictionar / Declaratia de transparenta

Declaratia de transparenta

Minciuna, solutie legala de prezentare pentru orice.

Opacitate si praf in ochi, sintagme complicate care nu duc la nici un rezultat, nici macar teoretic. Expresii alambicate si formule aparent functionale dar goale de orice continut si fara nici un fel de calitati pozitive reale. Asa se practica manipularea maselor, mizandu-se pe lipsa de informatie si de awareness, subestimand oamenii si tratandu-i ca pe niste simple instrumente oarbe si fara vointa, menite a se supune retetelor mijlocite si false servite de altii, etichetati ca fiind experti, adica indivizi pregatiti sa inteleaga lucrurile in locul nostru. Advertisingul, marketingul si industria de entertainment, iata cele trei instrumente majore de control si influentare a maselor. Coplesita de numarul mereu in crestere de imagini si branduri, masa de consumatori nu mai stie ce sa aleaga pentru ca toti fac promisiuni ambalate frumos, in spatele carora nu se ascunde decat gandirea utilitarista a celor care conduc sistemul acesta in care banul e singura valoare admisa, fara nici o morala si fara nici o consecinta constructiva, singurul rezultat fiind acumularea de profit pentru cativa, la adapostul mimarii grijii fata de om. Daca libertatea obtinuta prin sacrificarea libertatii altora este tiranie, atunci traim o libertate imaginara, care e tiranie a banului si consecinta a disparitiei libertatii de a alege. Individul uman este redus la un simplu element statistic in ecuatii din ce in ce mai complexe care au un sigur scop – de a influenta alegerile pe care acest individ le face. El trebuie  infasurat in concepte care suna frumos, saturat cu imagini decorative si alimentat cu destine mediatice superficiale si lipsite de orice substanta, si ele consecinte ale  profundei intelegeri gresite a lucrurilor. Societatea umana este acum tributara comertului cu nimic, un nimic cumparat si servit in diverse forme de prezentare, care de care mai creative si mai costisitoare. Si oamenii sunt conditionati sa le cumpere si sa si le insuseasca, pana la nivelul in care ajung sa nu le mai deosebeasca de ei insisi. Iar ca asta sa se intample, sunt mintiti, pentru ca minciuna este acum institutionalizata si ridicata la rang de arta, o arta practicata cu unicul scop al generarii si acumularii de capital.

 

Adevarul este cea mai eficace si mai corecta forma de manipulare.

Solutia pe care o ofera Zoom-biz Marketing Concept este foarte simpla, si contine un adevar elementar. De altfel termenul adevar exprima un concept clar si fara nici o ambiguitate, la nivelul intelegerii oricui. Acest adevar elementar este urmatorul: poti manipula oamenii fara sa ii minti. Pentru ca sa nu uitam, marketingul inseamna manipulare, in sensul in care este creata o posibilitate de alegere spre care este indrumat consumatorul. “Consumator” este inca un termen cu care nu sintem de acord, si vom vedea mai departe de ce. Psihologia moderna tinde catre a vedea individul uman ca pe o suma de nevroze si angoase, iar mare parte dintre aceste complexe si frici sunt rezultatele simplificarii omului si reducerii lui la calitatea de consumator, reductie performata de sistemul in care acesta traieste, si in care exista ca sa cumpere. Exista de altfel o intreaga literatura de specialitate in aceasta directie, un foarte bun exemplu fiind cartea “Born to Buy” de Juliet Schor, care atrage atentia asupra marketingului agresiv care are ca tinta copiii. Copiii de azi sunt adultii de maine care vor fi intoxicati de obsesii materialiste si vor avea ca singur scop confortul facil adoptat din povestile moderne fara happy-end servite de advertisingul si marketingul fara morala ale prezentului. Prima greseala pe care am observat-o noi este ca individul uman, care este desigur mult mai mult decat un consumator – este subestimat. Daca un intreg sistem il subestimeaza, cum va mai sti el la ce sa se raporteze ca sa isi recapete respectul de sine? Simplu, trebuie sa i se spuna adevarul. Adevarul despre alegerile pe care poate sa le faca, adevarul despre faptul ca poate sa faca alegeri, alegeri subiective neinfluentate de nimeni altcineva decat de personalitatea si caracterul celui sau celei care le face. Acest adevar se poate obtine numai printr-o desavarsita transparenta. Transparenta a metodei alese, a scopurilor si strategiilor acesteia. Pentru ca omul, care a ajuns in varful lantului trofic si care in aceste clipe este propriul lui dusman, sa inteleaga ca poate avea numai de castigat, si nu doar bani, poate sa isi recastige increderea in el insusi si in ceilalti, poate invata din nou sa aiba pareri si opinii personale, poate din nou sa se vada pe sine ca pe fiinta unica si singulara care este in realitate. El nu este un simplu consumator, nu este un simplu instrument de livrare a profitului catre marile companii. El este singurul stapan pe destinul sau. Si pentru a intelege asta, are nevoie de transparenta.

 

Transparenta.

Ce ne propunem noi?

Sa castigam increderea celor care intra in contact cu noi, daca acestia vor considera ca o meritam. Vom arata ca exista solutii de marketing, solutii de influentare a pietei, cat si de creare a noi piete de nisa, fara a fi nevoie pentru promovarea acestora de minciuna si de ambalajele aratoase si fara continut intalnite in prezent.

Cum vom face asta?

Vom explica strategiile noastre, vom oferi rezolvari avantajoase celor care ne solicita. Fara sa mintim. Noi nu subestimam pe nimeni, pentru ca intelegem ca oamenii sunt diferiti, si trebuie tratati si priviti in mod diferit. Toate planurile de marketing existente in mediul online sunt fie de neinteles sau foarte greu de pus in practica, fie – si ne referim aici la marea majoritate – sunt accesibile doar daca platesti.

 Zoom-biz Marketing Concept este gratuit!

Aceasta este prima conditie a transparentei noastre. A doua este ca noi raspundem la toate intrebarile care ni se pun. Adevarul poate fi explicat tuturor, aceasta este a treia conditie. Impreuna vom reusi, aplicand conceptul nostru de marketing sa dinamizam piata romaneasca. Esential este sa intelegeti ce aveti de facut, si de aceea noi va vom fi alaturi pentru a ajunge – impreuna – la un rezultat pozitiv. Spuneam mai sus ca adevarul este cea mai eficienta forma de manipulare.

De ce manipulare?

Am ales acest cuvant pentru ca el defineste foarte clar marketingul. Noi vom manipula piata utilizand transparenta conceptului nostru pentru a ajunge la multe alte rezultate in afara celor financiare. Oamenii vor obtine ceea ce numim awareness, vor fi mai constienti de ce inseamna ei, impreuna si separat, si de ce pot ei face, pentru a obtine satisfactii. Vom arata ca se poate, ca Romania nu este o tara de egali care se urasc si care urmaresc doar o imbogatire rapida, a fiecaruia in pofida celorlalti.

Transparenta Zoom-biz Marketing Concept inseamna ca nu exista ascunzisuri sau minciuni, si vom deconspira toate retetele si strategiile pietei corporatiste impreuna. Noi nu vrem sa implementam acest model gratuit de marketing pe care il propunem. Vrem sa fim alaturi de cei care il vor aplica, cu sfaturile si experienta noastra, cu inteligenta si spiritul nostru, pe care vi le punem la dispozitie. Pentru ca noi dorim o Romanie altfel. Pentru ca noi credem in capacitatea noastra de a reusi, si de a avea numai de castigat prin solutii de marketing inteligente, creative si originale. Nu avem nimic de ascuns, si vom arata tot ce este de aratat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Scroll To Top